Filosofie

Auto-Dorpsstraat is jong en dynamisch. Iets dat het managementteam bevestigt en niet onder stoelen of banken schuift. De onderneming is opgericht door en bestaat voornamelijk uit young professionals. “Outperform the existing market and near competitors” is de drijfveer en de ambitie! Auto-Dorpsstraat doet dit door het medium te professionaliseren, kwaliteit te leveren en continue voorop voorop te lopen in de markt.

Professionalisering van het medium en het leveren van kwaliteit staan centraal binnen de filosofie van Auto-Dorpsstraat. Om dit waar te maken heeft Auto-Dorpsstraat drie pijlers die centraal staan:

Bereiksinformatiesysteem
Auto-Dorpsstraat biedt als enige buitenreclame exploitant in Nederland een bereiksinformatiesysteem aan, waarmee real time en online campagnes kunnen worden gecontroleerd, geanalyseerd en waarmee continue bereikcijfers kunnen worden gegenereerd. Auto-Dorpsstraat heeft voor dit bereiksysteem een AMMA Nominatie verkregen voor de 'Beste media innovatie'

Operational Excellence
Een effectief en efficiënt bedrijfsproces. Auto-Dorpsstraat heeft als eerste Auto-Dorpsstraat Advertising exploitant in Nederland in samenwerking met de Erasmus Universiteit te Rotterdam een kwaliteitsmanagement systeem ontwikkeld, waardoor kwaliteit en een efficiënt proces zijn gegarandeerd.

Het kwaliteitsmanagementsysteem is dermate succesvol dat het als voorbeeld wordt gesteld voor jonge ondernemingen. U kunt onder Nieuws een artikel downloaden waarin wordt beschreven hoe Auto-Dorpsstraat haar kwaliteit garandeert.

Hoogwaardig netwerk van partners
Auto-Dorpsstraat heeft een hoogwaardig netwerk van partners. Bij iedere campagne zal een objectieve keuze van partners worden gemaakt, zodat een optimaal resultaat van de campagne gegarandeerd wordt. Een onafhankelijke positie van Auto-Dorpsstraat hierbij staat centraal. Zo worden er keuzes gemaakt

- Transporteurs: Auto-Dorpsstraat werkt alleen met gerenommeerde transportondernemingen die bijvoorbeeld de distributie van grote supermarktketens voor hun rekening nemen. Afhankelijk van de doelstellingen van de campagne (focus op snelwegen, steden, provinciale gebieden, Nielsengebieden) wordt een keuze gemaakt met welke transporteurs er in zee wordt gegaan.

- Printers en montagebedrijven: afhankelijk van het ontwerp van de uiting en de grootte en lengte van de campagne wordt een keuze gemaakt in vinyl, printtechniek en montagetechniek.

- GPS leveranciers en -installatiebedrijven: om een continue controle en analyse van de campagnes te garanderen is een hoge kwaliteit van de hardware en de installatie van essentieel belang. Alleen op deze manier heeft het bereiksinformatiesysteem van Auto-Dorpsstraat een toegevoegde waarde.

- Onderzoeksbureaus en universiteiten: onderzoek speelt een centrale rol binnen Auto-Dorpsstraat. Auto-Dorpsstraat werkt dan ook veelvuldig samen met gerenommeerde onderzoekbureaus en universiteiten.